KROKUS ❤ YOU

Airborn x2 och jättetrött

1 kommentar

Man skulle kunna tro att jag gillar att flyga. Jag har spenderat min dag på flygplatser och flygplan. Åh så kul. Jag älskar känslan av viktlöshet, totalt vara utan kontroll, i luften och i språnget. Känslan av att flyga. Luftgropar som kittlas, och nackar som kräver massage, sittsår osv osv osv. Listan över saker som finns i himlen är lång ;). Gud vad kul! Not not not not NOT. Men det är på något sätt en nödvändighet (och alla gånger värt det).

 

Kontentan av dagens flygturer är följande. Ryanair = Billigt. Inget mer.
Kommer för övrigt alltid fram till samma sak när jag reser med dem. Lite boskapskänsla. Härlig gemenskap det där!

 

En tanke på “Airborn x2 och jättetrött

  1. Härlig bild fina du! 🙂
    Jag måste hålla med.. Man blir alltid så glad när man bokar och ser hur billigt det är men när man väl flyger med dom kommer man på att billigt ja det var det Enda dom var.. Kommer du ihåg vinflaskan vi köpte på taxfrin i Dublin som vi knappt fick hem för väskan blev för stor och då hade vi även köat hur länge som helst och var inte på det bästa humöret…
    jaja billigt är nice Ibland! Iaf om man skall pendla som student till kärleken 🙂 🙂

Lämna en kommentar