KROKUS ❤ YOU


Lämna en kommentar

Söndagspinning

Ett värdigt avslut får veckan med 55 svettiga minuter på ett pulsspinningpass. I sällskap med glada hurtbullar och Mikaela (ja hon går också under kategorin hurtbulle). Kanske dagens bästa timme. Jag njöt (lyssna nu) till och med till något lättsmält Cascadaliknande som strömmade ut ur spinningsalens ljudsystem. Tackar tackar säger kroppen som kommer njuta av söndagskänslan i mjukisbyxor och kravlösheten fortsätter.

 


Lämna en kommentar

Röd som blod

Morgonens powerwalk, med något mindre power än vanligt bjöd på en ros i grannens rabatt. Jag kände ett ”måste-ha”-behov och den stod till förfogande. Grannen hade dessutom alldeles för många för att kunna uppskatta alla själv. Medan jag aktade mig för taggarna kommer osökt på mig själv nynna:

”en ros röd som blod så att du förstod att det är dig som jag håller kär”