KROKUS ❤ YOU


Lämna en kommentar

Oreo mega coockie milkshake

Idag chockade jag blodsockret och mig själv med denna otroligt söta sliskiga milkshake. Oreo-milkshake. Om jag någon gång kommer göra en liknande kommer jag definitivt hoppa över det krämiga inre. Den blev liksom lite för söt. Men kaksmaken var som baken – helt enormt god!

 


Lämna en kommentar

Some kind of greek

Jag älskar grekisk mat. In fact – all mat. Nästan i alla fall. Nu är det som sedvanligt asbråttom och Henke sjunger i duschen efter träningspasset. Jag tog en 20 minutare med underbara bodyrock i hans studentrum. Något trångt. Jag antar att det kräver i alla fall 5 kvadratmeter fri yta för att kunna utgöras rättvist! Nu ska vi iväg på middag. High heels och kollektivtrafik är mitt krav på kvällen. Det verkar accepteras!


Lämna en kommentar

På Yoghurten

Mot mitt nya favvocafé. I alla fall en god och bra inspirationskälla. Med viss överdrift men lika underdriven entusiasm. Jag är helt på yoghurten. God naturell yoghurt, toppad med granola och pimpad med ringlad honung. Kan det blir bättre? Med färsk frukt, ja, då blir det faktiskt lite bättre. Gud vad jag älskar frukostar! Speciellt när jag får dela dem med min pojkvän!