KROKUS ❤ YOU

Jåråsatte kan vi göra morgondag nu?

3 kommentarer

Jomen satt såäre. Har min fantastiska vecka på ingång. Har lika vilda känslor som monster och vill typ mest av allt skrika och gråta. Som en del barn på ICA gör när de inte får som de vill. Alternativt bli ihoprullad i en matta och hoppad på. Känner du igen dig?

Här är det fest. Har mjukiskäder, o-smink och huvudvärk. Om jag har jättekul? Verkligen. Det är inte det att jag alltid måste ha kul. Det vill jag inte. Men jag vill känna inre lugn. Må bra. Och inte ha en känslobomb som tickar mot noll.

20121011-192703.jpg

3 tankar om “Jåråsatte kan vi göra morgondag nu?

  1. Usch, jag förstår dig! Jag blir helt sjuk i huvudet under bitchveckan. Som en helt annan person liksom :/ och det blir bara värre och värre med åren. Inte kul! Hoppas att morgondagen är en bättre dag 🙂 kram på dej

  2. Usch jag förstår dig precis, jag blir oxå helt knäpp under den veckan =((

    • Nej det är verkligen inte kul. Det känns dock lite bättre när man vet att man inte är ensam om känslorna 🙂

Lämna en kommentar