KROKUS ❤ YOU


Lämna en kommentar

Trosa och Casein i barbapappastuk

Jag har landat i Trosa. Passade på att följa med pappa som jag hämtade på Arlanda ikväll. Blev typ helt lyrisk av fyndet här hemma!

En påse med lite caseinpulver. Det går ju inte att köpa just nu. Och tydligen har jag inte hittat något bra alternativ som kan mäta sig med mms. Jag väntar.. Smaklökarna grät längtans glädjetårar i takt med att chokladpuddingen rördes ihop och blev redo i kylen. The best!

Over and out. Skönt att vara hemma 🙂

Hoppas förresten även att ni noterar att jag klätt mig i min barbapappadräkt i plysch.

20121005-224749.jpg

20121005-224819.jpg


Lämna en kommentar

Kvällsprommis

Man blir ju glad när det är fint väder, inte regn och behaglig temperatur. En god förutsättning för en höstprommis. I gymet blev det tuttar och biceps + 45 min crosstrainer. Svettigt värre. Nu lite lugnare!

Passa på att bränna lite fett innan helgen 😉 inte en dag för sent.

20121005-172054.jpg

20121005-172444.jpg

20121005-173132.jpg


Lämna en kommentar

Glass på kokosmjölk och sötpotatis?

Att göra glass på kokosmjölk är rätt poppis har jag förstått. Men jag såg  nyss ett recept på glass som var lite edgy. Sötpotatis? Ja varför inte. Ni kanske vet att jag ä l s k a r glass. Detta recept verkar lite funky. Men helt klart värt att prova. Paelo-proof för er som tänker på det. Och om inte annat är det ju bra skit i alla fall.

Kommer helt klart prova detta. Vågar ni?

 

BildBild

Hämtade receptet här.


7 kommentarer

Mitt hår är i höst-mode

Tydligen gick det inte art hålla sig ifrån att färga hela håret brunt. Det blev inte tillräckligt bra med botten.

Känns lite som en peruk när jag ser mig i spegeln. Men det är en process 🙂

Jag är inte helt nöjd med färgen, men ny får det vila ett tag så kan jag lägga i en toning.

20121005-130029.jpg