KROKUS ❤ YOU


9 kommentarer

Morgonlängtan och heather

Hej vänner,

efter denna dag i någon form av dimma ser jag ljuset i morgondagen. Hoppas på en bättre hals och en mindre förkylning. Tycker det känns lovande. Imorgon bitti ska jag köra pappa till Arlanda. Kanske orkar kroppen med en morgonpromenad när jag kommer hem? Ja. Ska vi säga det? Ja det tycker jag!

Hur mår ni? Hur går det med höstträningen för er?

Jag har knåpat ihop en lite ny header. Vad tycker ni? Jag gillar färg!


Lämna en kommentar

Tentapepp och plugg

Har vilat sisådär lagom länge för att överleva. Nu ska jag räkna statistik. För på torsdag är det TENTA. Pirrpirrpirr.

När jag var mindre tänkte jag alltid att ”Nu ska jag visa hur bra jag är på det här” inför ett prov. Idag tänker jag precis likadant. Ingen Jante här inte. För man är alltid riktigt vass på något, och sen kan man alltid lite mer än vad man tror. Det är en trygghet. När det kommer till matte och statistik handlar det mest om regler, noggrannhet och lugn. Just den där sista punkten är min svaghet.

Det är inge kul att må dåligt. Som tur är har jag fått sällskap hemma av min Hunk.


2 kommentarer

Ricinolja 4 veckor i håret

Min kur med ricinolja. började jag för ungefär 4 veckor sedan. Jag har försökt att ha i det 3 ggr i veckan som en inpackning för hårbotten.

Detta med hopp om att stärka håret (som misshandlats under många herrans år med blekning och värme). Ricinolja har jag skrivit lite om och du kan läsa mer här 🙂

Resultatet, hur har det gått!

Det blir bildbevis på detta. Men, eftersom det ser lite vidrigt ut lägger jag länkar så kan du klicka 🙂

Ricinolja startdag: bild

Ricinolja efter 4 veckor: bild

Festligt att mäta med utväxten va? Jag tycker att håret har växt extra fort. Men det är ju alltid svårt att säga att det är på grund av oljan. Men jag tror det och kommer fortsätta med oljan några gånger i veckan. Men kanske kanske kanske lägger jag lite slingor eller något för att bli av med utväxten. Vi får se!

 

 

20121002-113344.jpg