KROKUS ❤ YOU


Lämna en kommentar

Tacofärsen är en räddare

Om nu någon missat denna extremt intressanta faktarad så åt vi tacos i helgen. Till övers blev ungefär 3 kilo tacofärs. En dag som idag tackar jag gudarna för detta bruna guld i kylen.

Vips låg det en god middag på tallriken framför mig – och jag blev mätt. Underbart.

20121016-203014.jpg


Lämna en kommentar

Varför iPhone, varför?

Jag bara undrar en sak iPhone.

Varför skulle jag någonsin vilja öppna kameran riktad mot mig när jag ska ta kort? Varför? Det är extremt osminkade det är att få sin egen dubbelhaka i fejan.

Har ni något bra svar? Detta resulterar ju endast i förbannat fula screenshots och ett lätt självhat och självförakt så fort det ska fotas. Hemskt!

Varför iPhone, varför?!

20121016-181038.jpgNu är detta en relativt snygg underifrån-bild.


Lämna en kommentar

Är man optimist så…

Är man optimist får man
… ibland skynda till buss och tåg.
… ibland snabbsnabb-duscha för att hinna med et kortare cardiopass.
… fortsätta att skynda till jobb.
… troligtvis fortsätta skynda efter jobb till gym.

Sen är man bara vansinnigt nöjd! Så det är värt skyndandet.

20121016-125640.jpg