KROKUS ❤ YOU


Lämna en kommentar

Fettjakten har börjat

Nu ska det hända grejer. Eller faktum är att det händer hela tiden. Burn baby burn. Hejdå kära älskade varma goa KGH. Ingen stress inte, men det är skönt när det händer grejer. Annars tröttnar man lite på denna fettjakt. Jag gillar att se svart på vitt att det går framåt.

Därför har jag bestämt mig för att väcka liv i min fettmätare. En hemmafettmätare är vad det är. Man får ingen exakt siffra för fettprocenten men en tillräckligt exakt för att man kan mäta med den och se resultat. Mer än det man kan se i spegeln och eventuellt på vågen. Vågen bryr jag mig inte mycket om över huvud taget. Jag orkar inte.

Tänkte mäta någon morgon (typ imorgon enligt planen) och mäta om en vecka. Räknar givetvis inte med några större dropp, men om man mäter varje vecka med samma förutsättningar kan man se framsteg. Och det är jag ute efter nu.

20121007-133246.jpg


Lämna en kommentar

Svart som själen

Fyller på koffeinlagret med en ”svart som själen”-kaffe. . Det är ju i princip det enda som är drickbart från kaffemaskiner.

Elgiganten, K-rauta och Intersport. Check. Min snälla pappa har köpt nya löparskor till mig. Längtar efter att få prova dem. Kanske redan ikväll.

Vilken fest!

20121007-130829.jpg