KROKUS ❤ YOU


Lämna en kommentar

Planering planering och AO

Inför en fullproppad vecka är planering a och o för att hinna med bitarna som man vill. Min egen träning har halkat efter många gånger vilket känns så himla tråkigt. Så vill jag inte ha det – och nu ska jag ändra på det!

Därför lägger jag nu pussel med tiderna och hoppas att alla bitarna kommer på plats under veckans gång.

Dessutom sätter jag upp lite mål för vad som är godkänt. Mindre än så får set inte bli – men gärna mer 🙂 det är näsan alltid okej!

20121028-151003.jpg


Lämna en kommentar

Den som väntar..

Tapetseringen väntar. Väntar på ett tredje hjul så vi får upp tapetvåderna ala 4,5 meter på väggen. Vågrätt dessutom. Den gud (jag) som bestämde att tapeterna minsann blir snyggast på längden var optimistiskt. Som tur är dör man inte av att tänka optimistiskt.

Jo förresten, vi håller på att flytta bloggen. Så snart får ni klicka in på en ny adress.