KROKUS ❤ YOU


Lämna en kommentar

Dagens

Dagens dryck: Chai te, kaffe, Cola zero. Syndarnas synd, ni förstår, min kropp i koffeinchock.

Dagens kund: trevlig (men något jobbiga) kund står jag för.

Dagens lunch: Dagens jobbiga kund resulterade i grymt god sallad. Grymt gott sällskap.

Dagens framgång: Har planerat och skapar förutsättningar för en mycket lyckad B-uppsats i Psykologi.

Dagens gym: Kettlebell-camp. Gav helt klart mersmak.

Dagens låt: Rihanna – Talk That Talk

 

 

20111208-153229.jpg


Lämna en kommentar

Citat: Våga vara svag

Motsatser gör varandra. Jag skulle aldrig kunna vara så stark som jag faktiskt är (ära vare mig själv i höjden), om det inte vore för alla gånger jag får vara svag, ledsen och nedstämd, förstörd och ett vrak. Tack snälla alla som låter mig vara svag, så jag kan vara stark.

Tack.


 


2 kommentarer

Solglasögon, champangevissir – fullt accepterat

Det är ju i alla fall sol. Och om nu frisk luft kan hjälpa mot min huvudvärk ska. jag. ut. Det är okej att knalla runt med solglasögon, så länge det är sol. Under skuggpartierna känns det mindre socialt accepterat. Men det spelar mindre roll.

Var och en skäms för sig själv,
och jag skäms inte alls.